torsdag den 21. april 2016

Pauseskærm

For meget, meget lang tid siden syede jeg bukser med en pauseskærm til vores ældste søn Carl. Jeg var så glad for dem, så da jeg så at stof200 havde lavet et strygemærke med noget ligende, måtte jeg straks købe det. At der så gik så lang tid inden jeg fik syet et par bukser med strygemærket på, at det blev til lillebror er så en anden snak.
Bagside
Forfra

Fakta:
Bukserne er syet efter det klassiske MiniKrea Mønster, Str 3 år.
Lommen er hjemme designet.
Stoffet er Lækker blød Isuli fra Stof og Sy.
Strygemærket var fra stof 2000, men kan vist desværre ikke fås længere.

2 kommentarer:

  1. De er mega-fine! Og nu kommer jeg helt til at savne pauseskærmen....og pausefiskene! Uuuuh, de var guld værd...!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk Lilly, tænk at vi havde noget der hed pause, idag skal der helst ske noget hele tiden. OK lyder lidt gammeldags der, men altså jeg kunne nu også godt li pauseskerme og pause fisk.

      Slet