torsdag den 12. februar 2015

Frugtposer

For efterhånden meget læge siden, fik jeg en bestilling efter en læser her på bloggen, havde set dette indlæg.
Da hun skrev, troede jeg bare at jeg skulle lave en frugtpose med traktor applikation på igen, men hun havde to børn, og hendes datter ville gerne have en løve. Sikke en dejlig udfordring. Nu er jeg ikke den store tegner, men jeg synes nu selv jeg er kommet rigtig fint fra det.
Hmm. bliver hele tiden ved med at ønske flere timer i døgnet, kunne være dejligt at begave flere i familien med noget lignede.


Næste frugtpose projekt må blive en pose til Carl som skal starte i skole efter sommerferien, måske jeg skal udfordre mig selv i at lave en mere allers svarende. Måske en ninja turtles, eller en Lego mand, jeg må i tænkeboks.

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak, jeg er også selv temmelig glad for resultatet.

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak, det er uden tvivl heller ikke de sidste jeg laver:-)

      Slet
  3. Hej Josefine :-) kan hilse og sige at min store pige er så stolt af sin løve frugt pose :-) og den lille bliver det helt sikkert også når han forstår det :-)
    Vi vil sige tak for en fantastisk service og hjælp til den helt rigtige pose :-)
    Tak tak tak :-)
    Fra en ikke så kreativ mor ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selv TAK, TAK, TAK Heidi.
      Det var en dejlig opgave, nød at lave dem, om som du kan se, er jeg også temmelig stolt over resultatet.

      Slet
  4. De er vel nok fine Josefine. Særligt Løven har et helt vildt dejligt udtryk. Og lilla og gul, det spiller bare altid godt sammen. Det er også en fin detalje med det gule skråbånd til løbegangen.
    Vores Godte skal også i skole til sommer, kan være jeg skal se om jeg kan gøre dig kunsten efter :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du må endelig i gang Anette.
      Det er ikke så svært, når man først får tegnet en tegning.... Så er det bare at tegne de enkelte dele over på det der dobbelt klæbende man stryr på, og stryge på den rigtige farve stof, og sy, sy :-)

      Slet