mandag den 15. september 2014

Strikket evighed



Et af mine evigheds projekter er endelig blevet færdig.
300 g meget tynd uld er nu formet til et smukt sjal.
Der er på ingen måde udfordring i opskriften. (en maske ud på hver anden pind, indtil ønskede bredde, og indtagning på hver anden pind. Alt i ret strik på pind 4). Udfordringen gik på at jeg gerne ville øge min strikkehastighed. Og det er den sikkert også blevet, men det blev ligesom lidt et evigheds projekt, der tog mig lidt over 2 år at få færdig, fordi der hele tiden kom noget andet spænde foran.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint. Jeg er også blevet bidt af større sjaler, da de er lette lige at tage over sig hvis man fryser lidt. Og som dit sagtens kan gå ud for en trøje eller poncho.

    SvarSlet
  2. Tak for de fine ord.
    Jeg er også meget glad for resultatet. Jeg er dog lidt i tvivl om det er et jeg kommer til at bruge, eller om det skal bruges til en gave.

    SvarSlet