torsdag den 13. september 2012

Her sker meget lidt kreativt.

Jeg priotere ikke det kreative lige pt. hvilket jo ikke er så underligt. Lillemanden er stadig rigtig sød og dejlig, men jeg ville lyve hvis jeg skriver at det er lige så nemt, som med storebror. For vores lille Julius har ondt i maven, så det kræver en del traveture, og han har det bedst om aftenen når han ligger på arm, og det skal han have lov til.
Jeg har dog fået lavet denne lille Elefant, efter bogen Hæklede dyr, af Maja Hansen.

En lille forklaring på min blogtittel.


Lidt typisk at jeg har sørget for at alle mine veninder ikke går rundt med den helt almindelige lamarz ting dinglende fra barnevognen, men lige glemt en til mine egne børn. Dette er der nu styr på, på bekostning af denne rædsel.

8 kommentarer:

  1. Åh stakkels lillebror- og stakkels jer.
    Kan godt huske hvordan aftenerne var herhjemme, for blot et par måneder siden... Og det er hårdt med ondt i maven, men det går forhåbentlig snart over.
    Kender godt til at få kreeret en masse til veninderne og gemme sig selv til sidst. Og så er der bare ikke tid!Men flot at du har klaret at hækle så fin en elefant. Thumbs up!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Ja det er lidt hårdt, men heldigvis tager han også et par gode lure, et par gange i løbet af dagen, og jeg tror og håber på at have fundet synderen til ondt i maven i D- dråberne, for glemte dem i to dage, og hov glad dreng. Gav ham dem igen, og øv, en meget ked af det dreng igen.
      En lille elefant hæklet over mange dage.

      Slet
  2. Øv hvor er det synd både for ham og for jer, ved udemærket godt hvor meget man får lavet med en lille en på armen! Håber det snart bliver bedre og hvor er den lille fine elefant bare rigtig sød :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak Trine. Det varmer alt sammen. Og som skrevet til Karina, håber jeg på at have fundet synderen.

      Slet
  3. Sikke en fin lille elefant han kan ligge og kigge på. Uh, jeg kender alt for godt de mange ture med barnevognen og jeg bor på 4.! Ned og op i al slags vejr ... Men man tager det hele med; skrig og skrål, smil og vidunderlige øjeblikke :-) Bedste tanker herfra*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og respekt for vandringnerne op og ned fra 4. Jeg er glad for at bo på landet med markvej, det bumler så godt, og giver hurtigt ro.

      Slet
  4. Altså den rædsel har reddet mange af mine barnevognsture og bilture :) Luna elskede den ;) men elefanten er nu rigtig sød, ville ønske jeg orkede de der små hæklerier, men det der monteringsarbejde driver mig til vanvid bagefter :)
    God weekend!

    SvarSlet
  5. Det er det der er fejlen ved at vi først lærte hinanden at kende hvor vi gjorde, for ellers skulle Luna jo også have set på en Elefant eller ligende.
    Monteringen tager ca lige så langt tid som hækleriet. Så forstår dig godt.

    SvarSlet