onsdag den 1. august 2012

Jeg har også vundet

I formiddags da jeg lige havde postet det sidste indlæg, kom posten med denne skønne gave.
Også i andledningen af Boys Month lavede Lise en give away, som jeg så var så heldig at vinde.

Jeg har vundet denne skønne barnevognspude, som helt sikker vil blive brugt om nogle måneder, når lillebror er stor noktil det.
Lige pt. venter jeg jo bare på ham lillebror, men ventetiden er hyggelig, og fyldt med Kreatid, så jeg har endnu ikke mistet tålmodigheden.
Du kan se billeder af puden i brug hos Lise her.

5 kommentarer:

  1. Helt perfekt må man sige, og også bare super glad.

    SvarSlet
  2. Til lykke, hvor er den fin og smart

    SvarSlet
  3. Fedt, mega god timing :) Strygemærket er jeg helt vild med, det må i ide skuffen inde i hovedet!!

    SvarSlet
  4. Susse, tak. Jeg er også vildt glad for den.

    Mette, ja mega godt timing! Og selv om at jeg ikke helt har gennemskuelig strygemærket, så er det SUPER fedt! Du må jo komme forbi og nærstudere.

    SvarSlet