fredag den 6. juli 2012

Hjemmelavet gave

I lørdags var jeg til fødselsdag ved en veninde, og hun fik denne fine gave.
Jeg er blevet helt vild med at give hjemmelavet gaver, trods det store tidspres, men når man ser og høre modtagerens begejstringer det det helevær.

Sjalet er strikket efter denne DIY, som du finder her på bloggen.


Grydelapperne er en god gamel kending efter Karen Klarbæk, opskriften kan købes i Stof og Stil, hvis ikke man kan lure den af. Skal arligt indrømme at jeg bare har fået et par hint til den, ogen lille hjælpende hånd ved et blogtræf.

9 kommentarer:

  1. Sikke en skøn gave at få ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja modtageren er også vildt glad for det, spicielt sjalet.

      Slet
  2. Hvor er det bare super flot det sjal, er helt vild med knapperne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Knapperne er købt hos Tanta Grøn i Odense, men har også set dem andre steder, tror det er kokus der er favet.

      Slet
  3. Jeg er vild med sjalet! Super fint : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, opskriften er til fri afbenyttelse.

      Slet
  4. Jamen er det ikk min fantastiske gave!! :) hvor heldig er jeg lige, at jeg har en veninde, som vil lave så fine ting for min skyld :)

    SvarSlet
  5. Hov, hvorfor er jeg anonym??

    SvarSlet
  6. Tror også jeg vil igang med at strikke. Fine ting du har :)

    SvarSlet