torsdag den 5. april 2012

Og aldrig bytte om igen.

Igår kom der en dejlig overraskelse med posten. Min del af byttehandlen, fra Pia.
De fineste bukser, og en lille ekstra ting, bestående af en flagranke, og et rigtig fint kort.
Imorges kom en meget stolt dreng og vækkede og det eneste han ville var at vise mig de fine bukser han havde fået på.
Carl er simpelthen så stolt over de nye bukser, og viser dem meget gerne frem, bare jeg ikke kommer med et kamera, som i kan se på billederne, var vi ikke helt enige om at der skulle tages billeder.



En sur dreng, der ville have kameraet, bare rolig han er glad igen lige efter billedet er taget, jeg håber at jeg kan få taget et billede af en glad Carl i de fede bukser.



Af hjertet tak for de fine bukser Pia!
Er blogland ikke bare fantastisk? Jeg er i hvert fald vildt begejstret!
(Jeg kunne måske sagtens have syet sådan nogle fine bukser, men er bange for at Idéen og stoffet bare havde lagt længe i skabet uden rigtig at blive til noget, da jeg altså er absolut mest til at hækle,og sådan er det jo bare). Så denne byttehandel er da bare perfekt, jeg er ihvertfald vildt begejstret for min del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar