tirsdag den 14. februar 2012

Fra Lone (FrøkenFiil)

Lone er en af mine nye venner, og hende har jeg lært at kende igennnem denne fantastiske blogverden. Sidst jeg så Lone havde hun nogle øreringe med, som hun selv har lavet. Og nu går jeg og gør min omverden meget lækkersulten, sådan på den sjove måde.


Denne nøglering fik jeg for noget tid siden, og siden jeg fik den har jeg spist noget mere lakriskonfekt end vanligt.
Lone har en butik på Amio, og ellers synes jeg beskemt at du skal kigge forbi hendes blog. Hun laver også mange skønne ting.
Jeg er så glad for alle tingene, så derfor denne lille reklame.

2 kommentarer:

  1. Ihh altså, Josefine. Tak fordi du viser sagerne frem. Dejligt, du er glad for dem. Beklager lækkersulten :o)

    Jeg kan i øvrigt godt den 11. marts. Fik vist kun sendt sms'en videre tilbage til Mette.

    Ha' en dejlig weekend.

    Kram Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Fedt at vi igen har fundet en dag, det vil jeg glæde mig til.
    Og self. Skal dine fine ting vises frem.

    SvarSlet