mandag den 20. december 2010

Se hvad jeg har

Fået til min søn
I fødselsdagsgave fik Carl denne smukke sættekasse af Mette , den han hængt på vægen siden, og hver gang jeg er inde på Carls værelse, bliver jeg bare så glad, både fordi den er så fin, og fordi den minder mig om et fantastisk venskab, jeg har fået gennem den mødregruppen, jeg var i sammen med Carl.
Lige nu bliver sættekassen mest brugt til sutter, som i kan se, men tanken er, at når Carl er stor nok til ikke bare at rive den ned fra vægen, så er han også stor nok til at nå den, og så håber jeg, at jeg ikke længere har indflydelse på hvad der kommer i den. Måske den bliver fyldt med biler, eller hvad ved jeg.

Jeg har jo igen, været så heldig at vinde en Give away. Denne gang har jeg vundet disse hjerter i bedste genbrugsstil.
Kirsten fra Bjørnemor, har lavet disse af noget papkasse, tror jeg, og pyntet dem med alt muligt spænde. Ja studer billederne, og se hvor heldig jeg er.
De hænger nu fint og pynter i mine vinduer. Stort tak til Kirsten.

3 kommentarer:

  1. Altid dejligt at få/vinde noget. Og det ser rigtig fint ud begge dele.
    VH Mivs

    SvarSlet
  2. Hej Josefine!
    Ih hvor hænger den fint der!! Godt du blev glad for den. Øv vi er ikke hjemme mandag og tirsdag, men måske vi kan fine en stund alligevel hvor jeg kan snige mig ud til en kop kaffe ved dig. vi har jo fri hele ugen :o) dejligt og tiltrængt!
    Ha en skøn jul søde Josefine!
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Mivs:
    jeg er så glad for det jeg har fået og vundet.

    Mette:
    Du skal komme forbi, du skriver bare, jeg har kun dagvagter så det burde kunne lade sig gøre.

    SvarSlet