torsdag den 16. december 2010

Julegave, og kommende frugtsalat

Julen nærmer sig, og mine intentioner om at lave en masse julegaver selv, er blevet til lidt mindre end jeg regnede med, men, men jeg har da fået lavet lidt, og det har jo også ret.
Det er blevet til denne fine vest, som er stikket efter en opskrift fra Tante Grøn. Jeg så den på Kreative dage i Fredericia, og tænkter med det samme, at jeg lige viste hvem der skulle have den.
Den ser lidt skæv ud, men det er altså bare fotografen der er noget i vejen med.

Knappen har jeg lavet ved at hækle omkring en plast knap med hals, det var ikke den løsning jeg havde drømt om, men alle de butikker jeg har været i, havde ikke en knap, jeg kunne vinde garnet om. Den er rigtig fin på. Jeg fik lige lov at låne en venindes datter, men hun ville ikke beholde den på, længe nok til at jeg kunne nå at tage billeder. Måske jeg kan få et billede af hende der får den i gave.

Jeg også i fuld gang med at afprøve mine nye hæklebøger, beskrevet i dette indlæg.
Så lidt begynde frugtsalat er det blevet til.
Jeg er ikke så frem til engelsk, og slet ikke hækleopskrifter på engelsk, men jeg skal nok få knækket nogle flere koder, så jeg kan få en hel skål fyldt med frugtskiver.


Hvis du kunne tænke dig at hækle dette og meget, meget mere, så kan du jo stadig nå at være med i lodtrækningen om en fantastisk hækle opskriftsbog, jeg trækker den 24/12. Det eneste du skal gøre er at skrive en kommenar her.

1 kommentar:

  1. Hej Josefine
    Hvor er den fin din vest!! Jeg er jo allerede igang med en mere, synes bare den er så lækker! Skal lige have nærstuderet din knap i morgen ;o)
    Frugten ser også lækker ud, men den kan da umulig være økologisk i de der neonfarver!!
    Kh Mette

    SvarSlet