lørdag den 30. oktober 2010

Kreative dage, bliver til et år!

Idag har jeg været til Kreative dage i Fredericia, sammen med Mette.
Hold da op. Nu har jeg endnu flere krea projekter, både i skabet og i hovedet. Der må være rigligt til et år.
Det har været en meget indholdsrig dag, og ikke mindst super hyggeligt at være sammen med Mette.
Det blev til et par øreringe, hvor jeg kan variere vedhænget.
Et garnnøgle der gerne skulle blive til et sjal til mig selv.
Noget super sjovt stof, der skal blive til noget sengetøj, tror jeg.
Og så lagde jeg, som forventet, det meste af min opsparing hos Tante Grøn. Rigtig mange nøgler havblik (læs en hel pose fuld), to små kit, som skal laves til julegaver, og nogle af de smukke saftevands knapper.
I kommer selvfølgelig til at se meget mere, når jeg får lavet noget af alt det jeg har indkøbt.

4 kommentarer:

  1. Sikke noget fedt stof.. Det ville min søn elsker. Hvor fandt du det ?

    SvarSlet
  2. Hej Frk. Fie
    Jeg fandt stoffet et sted på messen, jeg er ikke helt sikker på hvad stedet hed, det var en stor pachwork bod, måske bøgelund pachwork, men jeg er altså overhovdet ikke sikker, på at det var det den hed. Jeg skal nok skrive igen hvis jeg kommer i tanke om der, det kan også være at Mette jeg var afsted sammen med kan huske det, skal nok spørge hende når jeg ser hende.

    SvarSlet
  3. Du har også fået købt en masse fine ting (var lige inde på Glaphuset og se hendes indkøb).
    Det bliver spændende og se hvad du får ud af alle de materialer
    stine:)

    SvarSlet
  4. Hej Stine
    Ja jeg har vist købt alt for mange fine ting, men som jeg skriver håber jeg på at jeg ikke skal købe mere i meget lang tid, men lad os nu se...
    Jeg har da lagt et par ting frem jeg skal lave på min næste fridag, så der skulle gerne snart komme resultat ud af nogle af tingene.

    SvarSlet