fredag den 17. september 2010

Dynebetræk

Min veninde som fødte for tidligt, fik kun noget af hendes barselsgave, da jeg var og besøge dem på sygehuset, af den simple grund at jeg ikke nåede at blive færdig med det hele. Så hun startede med at få denne nusseklud, og senere har hun fået det sidste af hendes gave, et betræk til en babydyne. Jeg har bare købt en almindelig betræk, og syet mine 12 hæklede blomster på.
Det faldt i virkelig god jord, og jeg håber lille pigen vil drømme smukke drømme når hun sover i dette sengetøj.

2 kommentarer:

  1. Hej Josefine!
    Det er blevet rigtig flot og de sidder helt perfekt i mine øjne. Måske jeg kan nå at lære at hækle blomster på onsdag, mens i laver blog forandringer ;o)
    Ha en god uge til vi ses!
    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Jeg tror bestemt du kan nå at lære at hækle blomster på onsdag, jeg kan jo prøve at skrive opskriften rigting ned til dig. Og god uge til dig.

    SvarSlet