tirsdag den 24. august 2010

Cupcakes

En uventede hæklepause, grundet nogle meget ømme hænder, medførte disse 4 fantastiske cupcakes.

Ikke fordi jeg ikke kan lavet andet end at hækle, men jeg er bare inde i en stime, hvor jeg har så mange idéer, og ting jeg gerne vil hækle, og derfor gjorde det lidt ekstra ondt da mine små hænder bad mig holde en pause.
Efter at være faldet i søvn foran fjernsynet blev jeg bekræftiget i hvorfor jeg helst skal lave noget med mine hænder. Jeg gider da ikke sove. Når jeg bare kan lave noget andet.
Nu er der blevet syet i filt. Og ja det er der mange andre der har gjort før mig her i blogland, men jeg havde filten liggende, og jeg er faktisk temmelig tilfreds, med min udgave af cupcakes.
Jeg blev vildt lækkersulten imens jeg lavede dem, sad og forstillede mig hvad de forskelige kager var med. En med solbærcreme, en med appelsin knas, og en med ja du må selv forsætte.

5 kommentarer:

  1. Hej Josefine!
    De er da blevet helt fantastiske!! Nu er jeg også lækkersulten, her kl 8 om morgenen ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Ja lækkersulten bliver man, nu vil jeg også stille dem lidt væk, for tror det er dem der er oversag til at jeg hele tiden har lyst til søde sager.
    Tak for de fine ord.

    SvarSlet
  3. Hold da fast sikke nogle overdådigt pyntede kager! Mums...

    SvarSlet
  4. meget, meget fine kager. er vild med den med appelsinskiven, fine detaljer
    stine:)

    SvarSlet
  5. Ihhh tak for alle de dejlige kommentar om mine kager, jeg er også selv ret vild med dem, og ligesom i skriver er min klare favorit også den med appelsinskiven.

    SvarSlet