onsdag den 19. maj 2010

Elefante, svampe og får


Så fik jeg afsluttet et par af mine mange (læs rigtig mange) uafsluttede projekter.

Jeg har fået disse elefanter af Mette som hun fik tilovers, efter at have lavet sengetøj, og jeg ville bare hugge idén, men så fik jeg disse, så nu er Carls sengetøj frisket lidt op.

Svampene ja, den længst til venstre er hæklet efter en opskrift jeg ikke forstod, den næste er efter stof og stils opskrift, og den sidste er en blanding. Så denne gang blev det til 3 svampe før jeg var tilfreds.. Men det er jo også bare rigtig dejligt at hækle.

Endelig fandt jeg knapper til den bluse jeg havde strikket til Carl, små fine får...

Og for sidste gang vil jeg lige minde om min gaveleg, hvis ikke der er flere der mælder, sig bliver Fru Birk bare den eneste, og så sender jeg senere i denne uge.

4 kommentarer:

  1. Hej Josefine
    Svampene er rigtig fede i turkis, kan bedst lide den i midten :-)
    Og blusen er bare blevet rigtig fin med fårene på.
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tak for de fine ord. Jeg kan bedst lide den til venstra. Den i midten er helt efter stof og stils opskrift, så du må bare igang:-)

    SvarSlet
  3. Hej
    Hvor er det nogle fine ting du har lavet :)

    SvarSlet
  4. Hej Sandie
    Tak for de fine ord, har også lige været på din blog, jeg er så vild med de bukser:-)

    SvarSlet